Allez jong, zo simpel!

Kijk, iedereen die al eens een boodschappenlijstje voor een ander opstelt, weet hoe moeilijk het is om een specifiek product te omschrijven. Zeker als het om broodbeleg gaat, heb je tientallen soorten, en sta je er zelf niet bij stil. Zo is Bart al met Kwatta choco melkchocolade thuisgekomen, omdat ik gewoon ‘Kwatta choco’ had opgeschreven, en er niet bij stilgestaan had dat er meer was dan de zwarte, ofte ‘puur’. Tsja.

Trouwens, hoeveel tijd ik al verloren heb voor de koelkasten in de winkel, op zoek naar die ene soort salami zonder look tussen de tientallen aangeboden soorten…

salamiDelhaize heeft daar nu iets op gevonden, iets wat ik ronduit de max vind: het heeft al zijn eigen huismerkvleeswaren gewoon een nummer gegeven, groot en duidelijk. En dus moet ik geen etiketten en opschriften meer zitten lezen, ik weet dat ik salami nr. 25 wil. Simpel, snel, eenvoudig, en eigenlijk ook de max. En op het boodschappenlijstje hoef ik ook enkel maar dat meer op te schrijven. Geloof me, het is een reden te meer om het huismerk te verkiezen boven de merkproducten.

Of ben ik nu de enige die het zo ziet?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *