Service (of het gebrek daaraan)

Ik haat het als ze de kabel afsnijden: ik lijk wel afgesloten van de buitenwereld. Geen internet, geen telefoon, zelfs geen tv om naar het middagnieuws te kijken… Vooral dat gemis aan internet maakte me kregelig: allemaal goed en wel voor eventjes, maar niet voor een paar uur.

Daarnet ben ik ook om een extra handset geweest voor onze Siemens Gigaset draadloze telefoon. Ik heb een ietwat verouderd, maar prima toestel met twee telefoontjes. Ik wilde dus een derde, maar nu blijkt dat dat type niet meer gemaakt wordt. (Volgens helpdesk Siemens kan ik om het even welke andere dect Gigaset aansluiten, dus dat gaan we direct even proberen.)
Fnac had zelfs het eenvoudige toestelletje dat ik wilde niet meer, en kon het niet meer bestellen. Krëfel idem. Suprabazar doet het merk Siemens niet eens. Dan maar mijn heil gezocht, zoals initieel, bij een kleinere elektrospeciaalzaak in Mariakerke. Ook zij hadden het enkele toestelletje niet in huis, maar… (en daar komt natuurlijk de service van de zelfstandige naar boven:) hij nam een duoset, haalde de extra handset eruit, gaf een duoset in aan de kassa, trok daar een enkel basisstation af, en voila: ik heb een extra handset! Met de glimlach en al! En mocht het onverhoopt toch niet aansluitbaar zijn, dan mag ik het probleemloos terugbrengen.

Ik geloof dat die mensen er een klant bij hebben voor hun elektro…

Geef een reactie

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *